Učit (se) příběhem : (Záznam č. 6346)

Podrobnosti MARC
000 -Návěští
Řídící pole kódované 24B 01940nam a2200265 a 4500
001 - Kontrolní číslo
Řídící pole proměnné 4214400000025917
005 - Datum posledního zpracování
Řídící pole 16B 20180112114012.0
008 - Údaje pevné délky
Řídící pole kódované 40B 0826s2013----xr ---------u-------cze-d
020 ## - ISBN
ISBN 978-80-7294-901-4 :
Dostupnost 189.00 Kč
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura
Agentura původní katalogizace abg508
Použitá pravidla popisu AACR2
-- 1
Jazyk katalogizace cze
072 #7 - Kód předmětové kategorie - Konspekt
Předmětová kategorie 37
Zpřesnění předmětové kategorie Výchova a vzdělávání
Zdroj předmětové klasifikace Konspekt
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT 37
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora
Osobní jméno Hábl, Jan
Kód role aut
245 10 - Údaje o názvu
Název Učit (se) příběhem :
Další údaje o názvu Komenského Labyrint a didaktické možnosti narativní alegorie /
Údaj o odpovědností, atd. Jan Hábl
246 13 - Variantní vázvy
Hlavní název/zkrácený název Učit se příběhem
250 ## - Údaje o vydání
Označení vydání Vyd. 1.
260 ## - Nakladatelské údaje
Místo vydání Brno :
Jméno nakladatele Host,
datum vydání 2013
300 ## - Fyzický popis
Rozsah 118 s.
490 1# - Údaje o edici
Údaje o edici Teoretická knihovna ;
Označení svazku/pořadí 33
504 ## - Poznámka o bibliografii
Text poznámky o bibliografii,atd Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
520 2# - Anotace
Anotace, atd. Příběh má zvláštní moc. Říká se, že pravda oděná do příběhu projde každými dveřmi. To je zřejmé i z věhlasu Komenského díla Labyrint světa a ráj srdce. Komenský napsal mnoho kvalitních spisů, ale žádný nedosáhl takové obliby a didaktické účinnosti jako narativně-alegorický Labyrint. Otázka zní, v čem spočívá kouzlo narativní formy? V čem je jeho formativní síla? Co činí příběh (v tomto případě alegorický) didakticky funkční? Kniha předkládá některé odpovědi. Nejedná se o vyčerpávající pojednání narativu jako literárního fenoménu, ale spíše o interdisciplinární případovou studii, v níž je literární útvar (Komenského Labyrint) analyzován s didaktickými brýlemi na očích. Pedagogika ví, že příběhy fungují, ale obvykle se neptá proč. Tato studie usiluje o propojení těchto otázek, respektive chce přispět literárními postřehy do pedagogické diskuse ohledně efektivity příběhu jako didaktického prostředku.
653 ## - Rejstříkový termín - volně tvořený
Volně tvořený termín pedagogika
-- didaktika
-- příběhy
-- studie
830 #0 -
-- Teoretická knihovna
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře)
Sigla vlastníka jednotky abg508
980 ## - ZClavia
-- 37
-- 20140826
-- 5
-- Česká knihovna
-- 2014/47
-- 189.00
-- 421440049045
-- D
-- SP
Jednotky
Stav ztráty Stav poškození
   

Používáme knihovní systém Koha