000 | 01776nam a2200241 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4214400000027884 | ||
005 | 20180112114102.0 | ||
008 | 0207s2015----xr ---------u-------cze-d | ||
020 |
_a978-80-247-5089-7 : _c269.00 Kč |
||
040 |
_aabg508 _eAACR2 _91 _bcze |
||
080 | _a37 | ||
100 | 1 |
_aMudrák, Jiří, _4aut |
|
245 | 1 | 0 |
_aNadané děti a jejich rozvoj / _cJiří Mudrák |
250 | _aVyd. 1. | ||
260 |
_aPraha : _bGrada, _c2015 |
||
300 |
_a172 s. : _bil |
||
490 | 1 | _aPedagogika | |
504 | _aObsahuje bibliografii a rejstřík | ||
520 | 2 | _aNadání je obvykle považováno za stabilní rys osobnosti, který je možno objektivně zjišťovat a jehož úroveň předurčuje budoucí profesní a studijní výsledky. Tento koncept nadání se v posledních letech stal důležitou součástí českého vzdělávacího prostředí: jsou jím ovlivňovány politiky škol a dalších vzdělávacích institucí, podílí se na výchovných a vzdělávacích postupech uplatňovaných rodiči a vyučujícími a také utváří to, jak o sobě uvažují sami žáci a studenti. Kniha analyzuje limity tohoto pohledu na nadání a představuje širší rámec založený na současných výzkumech optimálních podmínek rozvoje lidského potenciálu. Nadání je zde představeno jako jev, který je vytvářen či narušován ve vztahu dítěte s druhými lidmi. Přinejmenším stejně důležitou roli jako individuální potenciál tak hraje to, jak je tento potenciál vnímán okolím dětí i dětmi samotnými a jak je na tomto základě rozvíjen | |
653 |
_aVýchova _adiagnostika _anadání _ainteligence _aškolní prospěch _arozvoj dětí |
||
830 | 0 | _aPedagogika | |
910 | _aabg508 | ||
980 |
_g37 _d20150207 _t5 _iEuromedia _j8/2015 _h269.00 _a201.75 _1421440049548 _zSP |