000 01776nam a2200241 a 4500
001 4214400000027884
005 20180112114102.0
008 0207s2015----xr ---------u-------cze-d
020 _a978-80-247-5089-7 :
_c269.00 Kč
040 _aabg508
_eAACR2
_91
_bcze
080 _a37
100 1 _aMudrák, Jiří,
_4aut
245 1 0 _aNadané děti a jejich rozvoj /
_cJiří Mudrák
250 _aVyd. 1.
260 _aPraha :
_bGrada,
_c2015
300 _a172 s. :
_bil
490 1 _aPedagogika
504 _aObsahuje bibliografii a rejstřík
520 2 _aNadání je obvykle považováno za stabilní rys osobnosti, který je možno objektivně zjišťovat a jehož úroveň předurčuje budoucí profesní a studijní výsledky. Tento koncept nadání se v posledních letech stal důležitou součástí českého vzdělávacího prostředí: jsou jím ovlivňovány politiky škol a dalších vzdělávacích institucí, podílí se na výchovných a vzdělávacích postupech uplatňovaných rodiči a vyučujícími a také utváří to, jak o sobě uvažují sami žáci a studenti. Kniha analyzuje limity tohoto pohledu na nadání a představuje širší rámec založený na současných výzkumech optimálních podmínek rozvoje lidského potenciálu. Nadání je zde představeno jako jev, který je vytvářen či narušován ve vztahu dítěte s druhými lidmi. Přinejmenším stejně důležitou roli jako individuální potenciál tak hraje to, jak je tento potenciál vnímán okolím dětí i dětmi samotnými a jak je na tomto základě rozvíjen
653 _aVýchova
_adiagnostika
_anadání
_ainteligence
_aškolní prospěch
_arozvoj dětí
830 0 _aPedagogika
910 _aabg508
980 _g37
_d20150207
_t5
_iEuromedia
_j8/2015
_h269.00
_a201.75
_1421440049548
_zSP