000 | 02157nam a2200481 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20203240602 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20231114172905.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 200731s2020 xr e f 001 0 cze | ||
020 | _a9788088290483 | ||
040 |
_aOLA001 _bcze _dBOA001 _dABA001 _erda |
||
041 | 1 |
_acze _heng |
|
072 | 7 |
_a364-1/-7 _xDruhy sociální pomoci a služeb _2Konspekt |
|
080 |
_a364-785.62 _2MRF |
||
080 |
_a316.344.6-056.36-053.2 _2MRF |
||
080 |
_a376 _2MRF |
||
080 |
_a159.953.5 _2MRF |
||
080 |
_a(0.062) _2MRF |
||
100 | 1 |
_aKearney, Albert J. _4aut _917498 |
|
245 | 1 | 0 |
_aJak porozumět aplikované behaviorální analýze : _búvod do ABA pro rodiče, učitele a další profesionály / _cAlbert J. Kearney |
246 | 1 | 4 |
_aABA : _bjak porozumět aplikované behaviorální analýze |
250 | _aVydání první | ||
264 | 1 |
_aV Praze : _bPasparta, _c2020 |
|
300 |
_a142 stran ; _c21 cm |
||
500 | _aZ angličtiny přeložila Veronika Glogarová | ||
504 | _aObsahuje bibliografie a rejstříky | ||
520 | 2 |
_aTato publikace je průvodcem základů aplikované behaviorální analýzy (ABA). Vysvětluje základní terminologii, hlavní principy a běžně používané postupy. _bAutor vysvětluje druhy učení a zpevňující procesy, které tvoří základ programů ABA. Popisuje, jak lze techniky aplikovat v praxi a představuje hodnoticí a intervenční techniky, které se běžně používají u dětí, jež mají autismus či jiné speciální potřeby. Nakladatelská anotace. Kráceno. |
|
650 | 0 | 7 |
_abehaviorální terapie _2czenas _94575 |
650 | 0 | 7 |
_aděti s autismem _2czenas _917499 |
650 | 0 | 7 |
_aspeciální pedagogika _2czenas _93397 |
650 | 0 | 7 |
_aučení _2czenas _93747 |
650 | 0 | 9 |
_abehavioral therapy _2eczenas _94577 |
650 | 0 | 9 |
_achildren with autism _2eczenas _917500 |
650 | 0 | 9 |
_aspecial education _2eczenas _93398 |
650 | 0 | 9 |
_alearning _2eczenas _910807 |
653 | 0 | _aaplikovaná behaviorální analýza | |
655 | 7 |
_apopulárně-naučné publikace _9223 |
|
655 | 9 |
_apopular works _9224 |
|
700 | 1 |
_aGlogarová, Veronika _4trl _917501 |
|
910 | _aABG508 |