000 | 02196nam a2200457 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20172956982 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20210914074635.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 171124s2017 xr a e 000 0 cze | ||
020 | _a9788087260869 | ||
040 |
_aBOA001 _bcze _erda |
||
072 | 7 |
_a77 _xFotografie. Fotografické postupy _2Konspekt |
|
080 |
_a77.03/.08-026.91 _2MRF |
||
080 |
_a316.728 _2MRF |
||
080 |
_a(437.311) _2MRF |
||
080 |
_a(084.12) _2MRF |
||
080 |
_a(0:82-32) _2MRF |
||
100 | 1 |
_aPrinc, Tomáš, _d1985- _4aut _4pht _913914 |
|
245 | 1 | 0 |
_aHumans of Prague / _cTomáš Princ |
250 | _a1. vydání | ||
264 | 1 |
_aV Praze : _bLabyrint, _c2017 |
|
300 |
_a361 stran : _bilustrace (převážně barevné) ; _c25 cm |
||
520 | _aPropojení fotografií Tomáše Prince s příběhy obyvatel a návštěvníků hlavního města Prahy. | ||
520 | _aZ velké části fotografická kniha přináší ty nejzajímavější příběhy z populárního blogu Humans of Prague fotografa Tomáše Prince a shrnuje tvorbu za posledních pět let. Autor své "objekty" zobrazuje jako přemýšlivé i vtipné komentátory vlastních životů. Oslovil různé věkové kategorie a díky fotografiím zprostředkovává čtenářům výjimečný pohled do života lidí pobývajících nebo přímo žijících v Praze. Praha je známá svou architekturou a historií, ale to co dělá město městem, jsou zde především lidé a tímto způsobem to pojal i autor publikace. | ||
546 | _aČeský text | ||
600 | 1 | 7 |
_aPrinc, Tomáš, _d1985- _2czenas _913914 |
648 | 7 |
_a21. století _2czenas _9395 |
|
650 | 0 | 7 |
_apouliční fotografie _zČesko _y21. století _2czenas _913915 |
650 | 0 | 7 |
_akaždodenní život _zČesko _y21. století _2czenas _913916 |
650 | 0 | 9 |
_astreet photography _zCzechia _y21st century _2eczenas _913917 |
650 | 0 | 9 |
_aeveryday life _zCzechia _y21st century _2eczenas _913918 |
651 | 7 |
_aPraha (Česko) _2czenas _913919 |
|
651 | 9 |
_aPrague (Czechia) _2eczenas _913920 |
|
655 | 7 |
_afotografické publikace _92345 |
|
655 | 7 |
_apříběhy _9438 |
|
655 | 9 |
_aphotographical works _92346 |
|
655 | 9 |
_astories _9439 |
|
910 | _aABG508 |