Vlastní obálka
Vlastní obálka
Základní MARC ISBD

Moderní vyučování / Geoffrey Petty ; [z anglického originálu ... přeložil Štěpán Kovařík]

Podle: Typ materiálu: TextTextJazyk: Čeština Original language: English (Angličtina) Publication details: Praha : Portál, 2002Vydání: Vyd. 2Popis: 380 s. : il. ; 24 cmISBN:
  • 8071786810
Předmětová hesla: Žánr/Forma: Souhrn: Příručka pro učitele všech typů škol, lektory, studenty a pedagogické pracovníky věnovaná moderním a efektivním vyučovacím metodám.Souhrn: Učení je aktivní proces a žáci si vytvářejí vlastní osobní verze sdělovaných poznatků. K tomu je nutná vhodná motivace a okamžitá zpětná vazba, t.j. přiměřené ocenění úspěchu či kritika. Ve vztahu učitel - žák je nutné vytváření rovných možností ve třídě, absence předsudků a tvorba pravidel, jež musí učitel jasně formulovat a především dodržovat. Nejrozsáhlejší část publikace se věnuje volbě správné vyučovací metody. Autor uvádí konkrétní postupy, návrhy řešení i možná úskalí a vše ilustruje zábavnými příklady z praxe, tabulkami, schématy, diagramy. Třetí kapitola se věnuje pomůckám, díky nimž učitel okamžitě upoutá pozornost, přinese změnu a zpestří výuku. Závěrečná část se zamýšlí nad konkrétní přípravou vyučovací hodiny a nad úspěšností pedagogického působení.Translation of: Teaching today
Štítky z této knihovny: V této knihovně nejsou k tomuto titulu přiřazené žádné štítky. Pro přidávání štítků je nutné být přihlášený.
Star ratings
    Průměrné hodnocení: 0.0 (0 hlasů)
Jednotky
Typ jednotky Domovská knihovna Sbírka Signatura Přílohy Stav Půjčeno do Čárový kód
Kniha Kniha Roztoky 1 37 Dostupné 421440055310

Příručka pro učitele všech typů škol, lektory, studenty a pedagogické pracovníky věnovaná moderním a efektivním vyučovacím metodám.

Učení je aktivní proces a žáci si vytvářejí vlastní osobní verze sdělovaných poznatků. K tomu je nutná vhodná motivace a okamžitá zpětná vazba, t.j. přiměřené ocenění úspěchu či kritika. Ve vztahu učitel - žák je nutné vytváření rovných možností ve třídě, absence předsudků a tvorba pravidel, jež musí učitel jasně formulovat a především dodržovat. Nejrozsáhlejší část publikace se věnuje volbě správné vyučovací metody. Autor uvádí konkrétní postupy, návrhy řešení i možná úskalí a vše ilustruje zábavnými příklady z praxe, tabulkami, schématy, diagramy. Třetí kapitola se věnuje pomůckám, díky nimž učitel okamžitě upoutá pozornost, přinese změnu a zpestří výuku. Závěrečná část se zamýšlí nad konkrétní přípravou vyučovací hodiny a nad úspěšností pedagogického působení.

Zatím nikdo nekomentoval.

pro zveřejnění komentáře.

Používáme knihovní systém Koha