Vlastní obálka
Vlastní obálka
Základní MARC ISBD

Kapitoly ze speciální pedagogiky / Jarmila Pipeková a kol.

Podle: Typ materiálu: TextTextJazyk: Čeština Summary language: Němčina Publication details: Brno : Paido, 1998Popis: 234 s. : il. ; 23 cmISBN:
  • 8085931656
Obsahuje díla:
  • Hovorka, Hans. Vztah k životnímu prostředí jako úkol kooperace výzkumu, výuky a praxe v integrativní pedagogice
Předmětová hesla: Žánr/Forma:
Obsahuje částečně:
Vztah k životnímu prostředí jako úkol kooperace výzkumu, výuky a praxe v integrativní pedagogice / Hans Hovorka
Souhrn: Studijní text je určen pro přípravu studentů v oblasti speciální pedagogiky. Úvodní kapitoly seznamují s problematikou pregraduálního a postgraduálního vzdělávání učitelů ve speciální pedagogice, se základním pojetím a terminologií speciální pedagogiky, její metodikou a diagnostikou i pedagogicko-psychologickým poradenským systémem v ČR. Jednotlivé kapitoly se pak zabývají problematikou různých oborů speciální pedagogiky (logopedie, surdopedie, somatopedie, oftalmopedie, psychopedie, etopedie, specifické poruchy učení a chování). Malá kapitolka je věnována i výchově a vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí.V závěrečné kapitole se aktuálně řeší problematika patologických závislostí u dětí a mladistvých. 8.3.1999 Selinges OCH = N1b1Souhrn: Studijní text pro vysokoškolské studenty pedagogických oborů.
Štítky z této knihovny: V této knihovně nejsou k tomuto titulu přiřazené žádné štítky. Pro přidávání štítků je nutné být přihlášený.
Star ratings
    Průměrné hodnocení: 0.0 (0 hlasů)
Jednotky
Typ jednotky Domovská knihovna Sbírka Signatura Přílohy Stav Půjčeno do Čárový kód
Kniha Kniha Roztoky 1 37 Vypůjčeno 13/01/2025 421440054085

Německé resumé

Obsahuje bibliografie

Vztah k životnímu prostředí jako úkol kooperace výzkumu, výuky a praxe v integrativní pedagogice / Hans Hovorka

Studijní text je určen pro přípravu studentů v oblasti speciální pedagogiky. Úvodní kapitoly seznamují s problematikou pregraduálního a postgraduálního vzdělávání učitelů ve speciální pedagogice, se základním pojetím a terminologií speciální pedagogiky, její metodikou a diagnostikou i pedagogicko-psychologickým poradenským systémem v ČR. Jednotlivé kapitoly se pak zabývají problematikou různých oborů speciální pedagogiky (logopedie, surdopedie, somatopedie, oftalmopedie, psychopedie, etopedie, specifické poruchy učení a chování). Malá kapitolka je věnována i výchově a vzdělávání dětí ze sociokulturně znevýhodněného prostředí.V závěrečné kapitole se aktuálně řeší problematika patologických závislostí u dětí a mladistvých. 8.3.1999 Selinges OCH = N1b1

Studijní text pro vysokoškolské studenty pedagogických oborů.

Zatím nikdo nekomentoval.

pro zveřejnění komentáře.

Používáme knihovní systém Koha