Jezdecká akademie (Záznam č. 31913)
000 -Návěští | |
---|---|
Řídící pole kódované 24B | 01982nrm a22003133i 4500 |
001 - Kontrolní číslo | |
Řídící pole proměnné | 1275694 |
003 - Identifikátor kontrolního čísla | |
Řídící pole proměnné | CZ-CbJVK |
005 - Datum posledního zpracování | |
Řídící pole 16B | 20240112174720.0 |
007 - Pole pevné délky pro fyzický popis | |
Řídící pole kódované | zu |
008 - Údaje pevné délky | |
Řídící pole kódované 40B | 231114s2023----xr-nnn-g----------wncze-d |
024 3# - Jiná standardní čísla | |
Standardní číslo nebo kód | 859555830555 |
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura | |
Agentura původní katalogizace | abg508 |
Jazyk katalogizace | cze |
Použitá pravidla popisu | rda |
072 #7 - Kód předmětové kategorie - Konspekt | |
Předmětová kategorie | 794 |
Zpřesnění předmětové kategorie | Deskové a stolní hry, logické hry, hry zručnosti |
Zdroj předmětové klasifikace | Konspekt |
080 ## - MDT | |
Klasifikační znak MDT | (0.029)379.828:794 |
Idetifikátor vydání MDT | MRF |
245 00 - Údaje o názvu | |
Název | Jezdecká akademie |
264 #1 - Nakladatelské údaje | |
Místo vydání | Praha : |
Nakladatel | MINDOK |
Rok vydání | [2023] |
-- | ©2023 |
300 ## - Fyzický popis | |
Rozsah | 1 hra (různé části) |
500 ## - Všeobecná poznámka | |
Text obecné poznámky | • 1 herní desku<br/>• 1 cílovou bránu<br/>• 10 dílků trati s překážkami<br/>• 1 koníka s jezdkyní<br/>• knížku zadání s rébusy<br/>• pravidla<br/> |
500 ## - Všeobecná poznámka | |
Text obecné poznámky | Pro 1 hráče<br/> |
520 ## - Anotace | |
Anotace, atd. | Jezdecká akademie je hlavolamová hra pro jednoho hráče z dílny Smart Games, v níž musíte sestavit překážkovou trať pro svého parkurového koně tak, aby odpovídala zadání. Stejně jako ve skutečných překážkových závodech musí i tady kůň překonat překážky v přesně daném pořadí. Hra obsahuje 80 úloh různých obtížností.<br/><br/>Na začátku umístíte pouze počáteční a cílový dílek. Ty ostatní musíte následně doskládat tak, aby kůň mohl projet překážkami v daném pořadí. Některé překážky bude samozřejmě muset zdolat víckrát.<br/><br/>Stačí rozmístit vše podle předlohy a začít řešit. Krabicové dílky jsou spojeny s podlahou. Dostat všechna koťata dovnitř proto není vůbec jednoduché. I proto je hra určena až dětem mladšího školního věku.<br/><br/>Troufáme si nicméně říci, že díky skvostnému provedení skončí ve sbírce i leckterého dospělého milovníka koček. |
655 #7 - Rejstříkový termín - žánr/forma | |
Žánr/forma či základní termín | stolní hry |
-- | 6365 |
856 ## - Elektronická adresa umístění a přístupu | |
Bližší určení dokumentu | Pravidla hry |
Adresa elektronického zdroje | <a href="https://www.knihovna.roztoky.cz/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=d5c9092602ba89661377e8a5039228b1">https://www.knihovna.roztoky.cz/cgi-bin/koha/opac-retrieve-file.pl?id=d5c9092602ba89661377e8a5039228b1</a> |
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře) | |
Sigla vlastníka jednotky | ABG508 |
Stav ztráty | Zdroj klasifikace pro skladování | Stav poškození |
---|---|---|
Dewey Decimal Classification |