Opráski sčeskí historje : (Záznam č. 26854)

Podrobnosti MARC
000 -Návěští
Řídící pole kódované 24B 01739nrm a22003013i 4500
001 - Kontrolní číslo
Řídící pole proměnné 0756118
003 - Identifikátor kontrolního čísla
Řídící pole proměnné CZ-CbJVK
005 - Datum posledního zpracování
Řídící pole 16B 20190625112934.0
007 - Pole pevné délky pro fyzický popis
Řídící pole kódované zu
008 - Údaje pevné délky
Řídící pole kódované 40B 171220s2017----xr-nnn-g----------wncze-d
024 3# - Jiná standardní čísla
Standardní číslo nebo kód 8594049240494
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura
Agentura původní katalogizace ABG508
Jazyk katalogizace cze
Použitá pravidla popisu rda
072 #7 - Kód předmětové kategorie - Konspekt
Předmětová kategorie 794
Zpřesnění předmětové kategorie Deskové a stolní hry, logické hry, hry zručnosti
Zdroj předmětové klasifikace Konspekt
080 ## - MDT
Klasifikační znak MDT 794
Idetifikátor vydání MDT MRF
100 ## - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora
Kód role aut
Osobní jméno Paška, Ondřej
9 (RLIN) 7575
245 00 - Údaje o názvu
Název Opráski sčeskí historje :
Další údaje o názvu karedňí hra, která zmňěnila ďejini
260 ## - Nakladatelské údaje
Místo vydání 2017
300 ## - Fyzický popis
Rozsah 1 kartonová krabice s příslušenstvím
500 ## - Všeobecná poznámka
Text obecné poznámky Obsahuje: 104 karet, 1 žeton
520 ## - Anotace
Anotace, atd. Karetní hra s motivy postav a událostí oblíbeného komixu Opráski sčeskí historje opravdu zahýbá dějinami. Ve hře bojuješ o události z české historie. V ruce máš postavy, které vykládáš do svého týmu a nejsilnější z týmů vyhrává. Pozor, karty v ruce rychle dochází, dobře zvaž, kdy jít do boje a kdy radši šetřit síly! V krabičce máš karty událostí a karty postav. Karty událostí jsou ty, o které hráči v herním kole bojují. Vždy je na stole vyložena pouze jedna. Ten, kdo získá tři události vyhrává celou hru. Každá událost má schopnost, která platí pouze ve chvíli, kdy se o ni hraje. Kartami postav hráč v herním kole bojuje o kartu události. Drží je v ruce a vykládá na stůl. Hru vyhrává hráč, který jako první získá tři karty událostí, třeba Sametofku, Bíllou horu nebo Defeneztraci.
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma
Věcné téma stolní hry
Zdroj záhlaví nebo termínu czenas
9 (RLIN) 1473
700 ## - Vedlejší záhlaví - osobní jméno autora
Kód role aut
Osobní jméno jaz
9 (RLIN) 4938
700 ## - Vedlejší záhlaví - osobní jméno autora
Kód role aut
Osobní jméno Vávra, David
9 (RLIN) 7576
700 ## - Vedlejší záhlaví - osobní jméno autora
Kód role aut
Osobní jméno Kolek, Lukáš
9 (RLIN) 7577
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře)
Sigla vlastníka jednotky ABG508
Jednotky
Stav ztráty Zdroj klasifikace pro skladování Stav poškození
  Dewey Decimal Classification  

Používáme knihovní systém Koha