Komunikace v pomáhajících profesích /
Dlabal, Martin, 1971-
Komunikace v pomáhajících profesích / Martin Dlabal - Vydání první - 135 stran : ilustrace ; 23 cm
Obsahuje bibliografii
Návody k navozování a udržování pozitivně vnímaného rozhovoru. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Anglické resumé
9788026218067
rozhovor
komunikační dovednosti
pozitivní myšlení
interview
communication skills
positive thinking
populárně-naučné publikace
popular works
303.62 316.77:81'42 159.923.5 (0.062)
Komunikace v pomáhajících profesích / Martin Dlabal - Vydání první - 135 stran : ilustrace ; 23 cm
Obsahuje bibliografii
Návody k navozování a udržování pozitivně vnímaného rozhovoru. Kniha je určená především pro odborníky v pomáhajících profesích. V první části kniha nabízí možnosti, jak zahájit rozhovor a nezkazit ho dříve, než začne. V druhé části se zaměřuje na takové reakce na sdělení druhého, aby mohl své téma dokončit podle svých představ. V závěru se seznámíte s postupy, jak sdělovat informace, názory a rady, aby byly pro druhého přijatelné. Nakladatelská anotace. Kráceno.
Anglické resumé
9788026218067
rozhovor
komunikační dovednosti
pozitivní myšlení
interview
communication skills
positive thinking
populárně-naučné publikace
popular works
303.62 316.77:81'42 159.923.5 (0.062)